طراحی نمای داخلی مغازه

فهرست مقاله "طراحی نمای داخلی مغازه"

قبل تر درمورد طراحی نمای داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی صحبت کردیم حال میخواهیم باز کمی بیشتر به این موضوع بپردازیم. بازرگانی محصول – عمل نمایش استراتژیک و تبلیغ کالا در یک فروشگاه – می تواند نقش مهمی در موفقیت یک کسب و کار خرده فروشی داشته باشد. نمایش محصول متقاعد کننده می تواند به جذب مشتری ایده آل فروشگاه شما، الهام بخشیدن به تجارت شما، افزایش ارزش تراکنش ها و تشویق اشتراک گذاری اجتماعی کمک کند.

 

اگرچه تجارب خرید ترکیبی همچنان در حال افزایش محبوبیت است، مصرف کنندگان همچنان علاقه مند و مشتاق خرید حضوری از فروشگاه های آجر و ملاتی هستند. در واقع، طبق مطالعه ای از Raydiant، با اینکه خرید اینترنتی روزبروز در حال گسترش است اما، مصرف کنندگان  هنوز هم از تعامل با محصولات و فروشگاه ها لذت می برند و این کار را دلیل اصلی و رایج برای رفتن به مغازه ها می باشد. این بدان معنی است که ایجاد یک تجربه خرید برای هر مشتری هنوز هم منحصر به فرد می باشد.

 

برای کمک به شما در تسلط بر تجارت محصول برای فروشگاه خود، ما 12 نکته را برای راه اندازی نمایشگرهای فروشگاه خرده فروشی که باعث بازگشت مشتریان می شود گردآوری کرده ایم.

چگونه نمایشگرهای فروشگاه خود را پاپ کنید:

ارزش ویترین فروشگاه شما فراتر از زیبایی شناسی است. این بهترین فرصت است تا داستان مغازه خود را بگویید و به بقیه ثابت کنید فروشگاه ارزش دیدن دارد. حال میخواهیم به مباحثی بپردازیم که طراحی نمای داخلی مغازه شما را بیش از پیش زیبا و جذاب می کند، بطوری که باعث بازگشت مشتریان بصورت کامل به مغازه و فروشگاه شما می شود.

 

داستان خود را با نمایشگرهای پنجره و نقاط کانونی بگویید

 

طراحی نمای داخلی مغازه

سبک زندگی خاص صحبت کنند، با پیام‌ها و پالت رنگ برند شما سازگار باشند، و از مردم دعوت کنند تا برای کسب اطلاعات بیشتر به داخل خانه بیایند. همچنین می توانید از نمایشگرهای پنجره خود برای تبلیغ فروش، محصولات ویژه، محصولات فصلی یا کالاهای جدید استفاده کنید. حتی می‌توانید از نمایشگرهای ویترینی برای فروش مستقیم به خریدارانی که در ساعات پس از ساعات کاری از طریق استفاده از کدهای QR استفاده می‌کنند، استفاده کنید.

 

هنگامی که وارد فروشگاه خود می شوید، صفحه نمایش که همان ویترین شماست، باید مشتریان را به سمت نقاط کانونی که محبوب ترین و سودآورترین محصولات شما در آنجا یافت می شوند هدایت کند. به جریان چرخش افراد در مغازتان فکر کنید، چند نقطه کانونی می خواهید و اینکه آیا فضای کافی برای جمع شدن مشتریان در هر نقطه وجود دارد یا خیر.

 

رنگ های جذاب را به مغازه خود بیاورید

دو یا سه رنگ مشابه محدود کنید تا از یک فضای شلوغ یا طاقت فرسا جلوگیری کنید، و به خاطر داشته باشید که با طرح رنگ خود در همه کانال ها سازگار باشید تا آگاهی برند را ایجاد کنید.

با نگاهی به بسته بندی محصولات خود الهام بگیرید تا ببینید آیا می توانید تم های رنگی رایج را در بین محصولات شناسایی کنید. برای مثال، اگر متوجه تعداد زیادی رنگ پاستلی، سایه‌های نئون یا بسته‌بندی سیاه و سفید شدید، ممکن است دو یا سه سایه مکمل را انتخاب کنید که همه آن‌ها را به هم متصل می‌کند. پس زمینه خنثی یا سفید نیز می تواند اثر آرام بخشی داشته باشد و به محصولات اجازه دهد خودشان صحبت کنند. البته این را در نظر بگیرید که از این تم محصولات حتما در ویترین خود استفاده کنید تا جلوه زیبایی خود را نشان دهند.

برای الهام بیشتر، در نظر بگیرید که رنگ‌های خاصی می‌توانند تداعی‌های خاصی داشته باشند – برای مثال، سبز اغلب با طبیعت مرتبط است، در حالی که آبی ممکن است با آرامش یا قابلیت اطمینان همراه باشد. شما می توانید از این تداعی ها به عنوان نقاط پرش برای تعیین رنگ های کلی استفاده شده در نمایش محصول خود استفاده کنید.

طراحی نمای داخلی مغازه

بسته بندی محصولات خود را در نظر بگیرید

قرار دادن محصولات مشابه یا مکمل با هم در یک نمایش محصول به مشتریان شما کمک می کند تا نحوه استفاده از محصولات را تجسم کنند و می تواند با ترغیب خریداران به خرید کالای اضافی، ارزش سفارش را افزایش دهد. برای مثال در نظر بگیرید که یک طبقه در ویترین کتونی فروشی شما فقط کتونی نایک باشد، یک طبقه برای آدیداس و به همین ترتیب، حال شخصی قصد خرید کتونی نایک یا آدیداس را داشته باشد. فقط نیاز است شما طبقه مربوطه را به آن مشتری نشان دهید.

 

هنگام ساخت ویترین خود، تا آنجایی که ممکن است از گذاشتن محصولات یکسان در کنار یکدیگر خودداری کنید. بهعنوان مثال، ده ها شمع که در کنار هم نمایش داده می شوند، می توانند گزینه های زیادی را ایجاد کنند که ممکن استمشتری شما را از خرید هر یک از آنها باز دارد. در عوض، سعی کنید نمایشگری از یک شمع، یک وسیله جانبی مانندگوشواره یا عینک آفتابی و یک وسیله دکور خانه ایجاد کنید.

 

مشتریان را از طریق لمس و بوییدن غوطه ور کنید

با کنار هم قرار دادن محصولاتی که آنها را تشویق به تعامل با محصولات با بوییدن، لمس کردن یا برداشتن آنها می کند، حواس مشتریان خود را جلب کنید. اگر شمع‌های معطر یا خوش بو می‌فروشید، روشن کردن آن را به عنوان بخشی از نمایش زیبایی فروشگاه خود در نظر بگیرید. اگر محصولاتی دارید که در جعبه هستند، حتما یکی از آن محصولات را بیرون جعبه در داخل ویترین یا مغازه خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند ببینند.

از طریق تابلوها به مشتریان توضیحات و آموزش دهید

 

 

با قرار دادن تابلوهای کوچک که به مشتریان در مورد محصول آموزش و توضیحات مربوطه را می دهند، بر ماهیت منحصر به فرد کالای خود تأکید کنید. به عنوان مثال، تابلو هایی کوچک را در کنار وسایل دست ساز خود قرار دهید که با توجه به هر محصول به توضیح در مورد اطلاعات محصول مانند، تاریخ تولید و انقضا، تاریخچه تولید و دلیل تولید، نوع کاربری محصول، سایز و … بپردازد. همچنین می‌توانید از علامت‌ها برای توضیح بیشتر در مورد مزایا یا ویژگی‌های متمایز یک محصول استفاده کنید. مشتریان می‌خواهند بدانند که پولشان صرف حمایت از ارزش‌های شخصی آنها می‌شود، و استفاده از تابلوها برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شما می‌تواند به آنها کمک کند تا در مورد تصمیمات خرید خود اطمینان داشته باشند.

 

با زمان پیش بروید و هر چیزی را در زمان خود نگه دارید

زمانی که هر مشتری بداند در حال تماشای جدید ترین محصول در مغازه شما می باشد. احتمال بازگشت مکرر آنها بیشتر است. حتما تمام زمان ها را باید در نظر بگیرید مثلا در زمان ولنتاین، ویترین مغازه و نمای مغازتان را عاشقانه تنظیم کنید. تا مردم برای خرید محصولات ولنتاین به مغازه شما بیایند. گیاهان فصلی همچنین می توانند نمای مغازه را جذاب تر کنند و تجربه خرید دلپذیری را در محیط خرده فروشی مناسب ایجاد کنند. همچنین می‌توانید هنگام داشتن محصولات جدید، نمایشگر محصولات خود را تازه کنید تا مشتریان خود را نسبت به آنچه در فروشگاه وجود دارد هیجان زده کنید.

 

طراحی نمای داخلی مغازه

وقتی صحبت از ایجاد یک نمای جذاب و منحصر به فرد می شود، لازم نیست فقط به قفسه بندی سنتی تکیه کنید. در عوض، راه‌های جدید و خلاقانه را برای ساختن نمای خود امتحان کنید. سعی کنید محصولاتی مانند حوله چای یا کارت های تبریک را روی بند رخت آویزان کنید، از نیمکت ها یا جعبه های چوبی به عنوان قفسه استفاده کنید، یا قفسه های شناور را در سراسر فروشگاه خود نصب کنید. اقلام کوچکتر را در سینی ها یا سبدها نمایش دهید و از نردبان دیواری تزئینی برای پوشاندن لباس، حوله، باندان و غیره استفاده کنید.

حتما این را بدانید که ویترین بسیار مهم می باشد. ویترین جلوه ی مغازه شما می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *