نمای مدرن

فهرست مقاله "نمای مدرن"

معمولا در هنگام طراحی و ساخت خانه بیشترین کار و وقت را صرف طراحی داخلی خانه خود می نماییم و خیلی از مواقع از طراحی بیرونی غافل یا زیاد آنرا مورد توجه قرار نمی دهیم. یک نمای بیرونی تماشایی برجسته خواهد شد و سبک کلی خانه را منعکس می کند. طراحی بیرونی خانه زیبا را می توان با ویژگی های معماری جذاب تکمیل کرد. و این شروع طراحی نمای مدرن می باشد.

جزئیات منحصر به فرد می تواند شامل ایده های زیبای محوطه سازی، ترکیب رنگ های بیرونی زرق و برق دار، نورپردازی در فضای باز، نرده های جذاب و ایوان بزرگ باشد. همه اینها زیبایی طراحی بیرونی خانه شما را افزایش داده و جذابیت آن بیش از آنچه شما فکرش را بنمایید را بهبود می بخشد.

 

نمای مدرن

توجه به جزئیات نمای بیرونی

درصورتی که قصد توجه کامل به نمای بیرونی را دارید حتما برای داشتن نمای مدرن خاص و زیبا، توجه به جزئیات نقش مهمی ایفا می کند. ایده های زیادی برای نما سازی مدرن خانه تان وجود دارد تا شما به عنوان صاحب خانه نمایی بسیار خاص و مدرن را داشته باشید که در نگاه اول نیز بسیار تاثیرگذار باشد.

معماری مدرن

وقتی صحبت از نمای بیرونی خانه می شود، گزینه های زیادی برای استفاده از مواد مختلف وجود دارد. می توان گفت که در چند دهه گذشته معماری با استفاده از چوب بخاطر زیبایی نماهای چوبی بسیار مورد پسند بوده و خواهان زیادی داشته است. کناره های چوبی در بسیاری از انواع معماری از خانه های کشاورزی گرفته تا معاصر زیبا به نظر می رسند.

خواه ستون، سایدینگ، درب ورودی، حصار، زیرانداز یا درب گاراژ باشد، مکانی را پیدا کنید و روند چوب را در آغوش بگیرید. شاید با خود بگویید استفاده از چوب در قدیم بیشتر بوده و خانه های سنتی و نوستالژی بیشتر کاربرد دارند. اگر درست از نمای چوب استفاده نمایید چه در طراحی داخلی چه در طراحی بیرونی بدون شک می توانید نمای مدرنی یکتا برای خود بوجود آورید.

برای اینکه نمای بیرونی خانه شما واقعاً منحصر به فرد باشد، ترکیبی از مواد بسیاری را به نمایش بگذارید که با هم کار می کنند تا معماری را تعریف کنند. دیوارهای سنگی را می توان در طبقه همکف با بتن اکسپوز در طبقات بالا استفاده کرد. برای داشتن یک عنصر طبیعی، سایه های چوبی را به نرده های تراس شیشه ای اضافه کنید. این ترکیبی از جزئیات بیرونی بیانیه ای را بیان می کند. با اینکار نه تنها شما یک نمای خاص دارید بلکه نمای خانه شما مدرن نیز می باشد.

برش پنجره

 

باید در انتخاب پنجره خود با دقت عمل کنید. نمای پنجره نقش مهمی در ظاهر و احساس خانه در داخل و خارج دارد. فاصله، چیدمان، اندازه و شکل فاکتورهایی هستند که معمولاً هنگام طراحی پنجره های خانه در نظر گرفته می شوند. تزئینات پنجره می تواند به همان اندازه هیجان و انرژی را به نمای نهایی یک خانه اضافه کند. بجز اینکه روی نمای خانه شما تاثیر می گذارد. جز اصلی خانه شما می باشد که قرار است نور را به داخل بیاورد.نمای مدرن

 

تزئینات پنجره بیرونی جزییات کوچکی است که می تواند در ظاهر خانه شما تغییراتی ایجاد کند. راه های مختلفی برای استفاده از ایده های تزئین و زیبا سازی پنجره برای ایجاد جلوه ای ماندگار وجود دارد. در هنگام انتخاب پنجره برای خانه خود حتما به این موارد توجه کنید. رنگ، نوع پنجره، میزان نور رسانی و نوع تزئین.

 

طراحی تزئینات پنجره شامل خطوط، لبه‌ها، شکل‌دهی و تداوم با سایر ویژگی‌های معماری همه مواردی هستند که هنگام در نظر گرفتن طرح‌های مختلف تزئینات پنجره بیرونی باید به آن توجه کنید.

 

رنگ پنجره: بدون در نظر گرفتن مدرنیته، باید گفت که این یکی کاملا بسته به ذهنیت شما دارد. برخی افراد سعی می کنند برای نمای مدرن خود رنگ ها یکدست و شبیه به هم باشد و متناسب باشند. برخی دیگر کاملا ذهنیت متفاوتی دارند آنها بر این باورند که با بوجود آوردن یک تضاد خلاقانه در رنگ های خود بین پنجره نمای بیرونی اصلی می توانند زیبایی را دو چندان کنند.

نوع برش پنجره: این را می توان با انتخاب متریال اندازه گیری کرد. معمول ترین مورد برای برش پنجره چوب می باشد. ولی می توانید از سنگ و یا آلومینیوم هم استفاده نمایید تا نمای شما مدرنیته شود.

تمام تزئینات پنجره های بیرونی برش یکسانی ندارند. این رویکرد به‌ویژه با تزئینات سفید بیرونی پنجره و خانه‌هایی که دارای زوایای منحصربه‌فردی هستند، به خوبی کار می‌کند. یک رویکرد اساسی برای طراحی مدرن شما شامل تزئینات اساسی در یک پنجره و کرکره های تزئینی در پنجره دیگر است.

نمای مدرن

 

طراحی نمای بیرونی خانه شما

دکوراسیون منزل شما باید به اندازه دکوراسیون داخلی جذاب و با دقت برنامه ریزی شود. متریال های رنگارنگ معاصر، جزئیات معماری منحصر به فرد، نرده های جذاب و ایده های محوطه سازی خانه های زیبایی را ایجاد می کنند و بر سبک طراحی خانه شما تاکید می کنند. عناصر بیرونی خانه بر اساس چندین عامل به طور گسترده ای متفاوت هستند. سبک زندگی صاحب خانه در این میان حرف اول را می زند.

 

طراحی بیرونی خانه می تواند دشوار باشد زیرا عناصر زیادی وجود دارد که باید با یکدیگر هماهنگ باشند. آنچه برای یک خانه کار می کند ممکن است برای خانه دیگر کارساز نباشد. برای راهنمایی شما در طراحی یا بازسازی نمای بیرونی خانه، در اینجا چند نکته برای نزدیک شدن به طراحی بیرونی شما آورده شده است.

نمای مدرن

طراحی را برنامه ریزی کنید

 

جهت اصلی پروژه را تعیین کنید. باید برنامه ریزی دقیق از کار و هم چنین بودجه خود داشته باشید. در کنار اینها سوالاتی برای شما تعیین کرده ایم که

 

سعی دارم نمای بیرونی خود را با چه هدفی ( به چه شکلی ) طراحی کنم؟

 

منظور دقیق من از طراحی بیرونی مدرن چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟

 

چه سبک هایی را در گذشته تحسین کرده ام که می خواهم آن ها را در خانه خود بگنجانم؟

 

از طریق نمای مدرن خانه خود چه چیزی را برای خود میخواهم به ارمغان بیاورم؟

 

چه جنبه‌هایی از نمای مدرن‌ در طراحی بیرونی برای من جذابیت ندارند؟

 

آیا هر یک از ویژگی های بیرونی را می توان با رنگ یا محوطه سازی اصلاح کرد؟

 

آیا باید در برخی از کارهای ساختمانی سرمایه گذاری کنم؟

 

برای رسیدن به هدف خود تحقیق کنید

 

وقت بگذارید تا بفهمید چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. انجام تحقیق تضمین می کند که شما به طور انتقادی در مورد خانه مدرن خود فکر می کنید، اینکار برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه در آینده بسیار موثر خواهد بود. منابع زیادی وجود دارید ولی می توانید از مشاوران ما هم کمک بگیرید.

دکوراسیون منزل شما باید به اندازه دکوراسیون داخلی جذاب و با دقت برنامه ریزی شود. حال اگر قصد دارید حتما طراحی داخلی مدرن باشید، پس تمام تلاشتان را بکنید که طراحی بیرونی مدرنی هم در کنار طراحی داخلی مدرن خود داشته باشید. متریال های رنگارنگ معاصر، جزئیات معماری منحصر به فرد، نرده های جذاب و ایده های محوطه سازی خانه های زیبایی را ایجاد می کنند و بر سبک طراحی بیرونی خانه شما تاثیر بسزایی خواهند گذاشت. عناصر بیرونی خانه بر اساس چندین عامل به طور گسترده ای متفاوت هستند. سبک زندگی صاحب خانه در این میان حرف اول را می زند. حال شما قصد داشتن چه نوعی از مدرنیته را دارید.

 

 

طراحی داخلی به مراتب ساده تر از طراحی بیرونی می باشد. با اینکه قبل تر گفتیم برخی اوقات می توانید از تضاد برای زیبایی بیشتر استفاده نمائید ولی همیشه هم نمی توانید برای عناصر خانه خود تضاد قائل شوید و برخی اوقات مجبور هستید حتما هماهنگی بوجود آورید. پس حتما باید در طراحی خانه خود این را در نظر بگیرد که تفکر مدرنیته باعث ناهماهنگی و بد شکل شدن نمای ساختمان شما نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *