انواع طراحی داخلی

فهرست مقاله "انواع طراحی داخلی"

آیا می خواهید خانه جدید خود را تزئین کنید؟ شما باید به دنبال چیزی متفاوت و منحصر به فرد باشید. به دنبال الهام موضوعی هستید؟ طراحان داخلی حرفه ای برای کمک به شما در آنجا هستند. طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما با موضوعی نوآورانه به یک روند تبدیل شده است. در اینجا قرار است در مورد انواع طراحی داخلی بحث شود. یک طراحی عالی با ترکیبی از سبک های تزئینی منحصر به فرد، لوازم جانبی مدرن و متخصصان مجرب ایجاد می شود. با این ارتباط، جوانان علاقه مند به خلاقیت و طراحی ممکن است آن را به عنوان یک حرفه در نظر بگیرند. انواع دوره های طراحی داخلی انرژی جدیدی را برای مطالعه این موضوع به ارمغان می آورد.

انواع طراحی داخلی

انواع سبک های طراحی داخلی

طراحی داخلی همه چیز در مورد زبان خانه است. هر زمان که برای یک مبل جدید خرید می کنید، در مورد پنجره ها تحقیق می کنید، به بازسازی فکر می کنید یا حتی یک بالش طبی می خرید، در آن غوطه ور می شوید. سبک‌های طراحی داخلی، ABC واژگان طراحی شما هستند، بلوک‌های سازنده‌ای که باید بر آن مسلط شوید (در نقش طراح) تا در مورد هر چیزی که مربوط به طراحی است فکر کنید و با اطمینان صحبت کنید. شما نمی توانید واقعاً درباره گرایش های طراحی صحبت کنید مگر اینکه سبک های کلاسیکی را که آنها به کار می برند را درک کنید. بنابراین، چه در طراحی داخلی تازه کار باشید و چه سال‌ها است که به دکوراسیون و انجام کارهای خود مشغول بوده‌اید، بهتر است اصول اولیه را مرور کنید.

 

انواع طراحی داخلی

 

سبک های مختلف طراحی داخلی به ما کمک می کند تا فضاهایی را توصیف کنیم که ظاهر یا رویکرد منسجم خاصی دارند. سبک‌های طراحی می‌توانند در طول یک دوره زمانی خاص یا از روی تمایل به بافت‌ها، رنگ‌ها و پرداخت‌های یکسان تکامل یابند. برای مثال، ممکن است سبک طراحی مدرن قرون وسطی زاویه‌دار را به عنوان محصول دوره پس از جنگ بشناسید یا رنگ‌ها و الگوهای جسورانه را به‌عنوان ویژگی‌های سبک طراحی حداکثری بشناسید.

 

درک سبک های طراحی داخلی به شما کمک می کند آنچه را که دوست دارید کشف کنید و فضاهایی را توسعه دهید که بیانگر شخصیت شما باشد. برای مثال، اگر شروع به درک سبک طراحی سنتی خود کرده‌اید، می‌توانید از این دانش برای کمک به انتخاب همه چیز، از انتخاب رنگ گرفته تا مبلمان و حتی نوع بالش استفاده کنید.

سبک طراحی داخلی معاصر

برخی از مردم فکر می کنند سبک مدرن امروزی است. اما، در واقعیت، هر دو سبک کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. اما، طراحان از هر دو سبک مدرن و معاصر در یک الگوی قابل تعویض استفاده می کنند. طرح‌های معاصر ماهیت روان‌تری دارند. بنابراین، این می تواند بر اساس علاقه سالک تغییر کند.

 

 

انواع طراحی داخلی

عناصر در طراحی های معاصر

 

نور طبیعی استفاده می شود

شامل فضاهای باز است

استفاده از پارچه های طبیعی و بافتی

رنگ های چوبی خیلی تیره یا خیلی روشن

رنگ های خنثی

از قطعات لهجه فلزی استفاده می کند.

نئو صنعتی

با طراحی صنعتی که به کارهایی که برای مقاصد صنعتی ساخته شده اند، اشتباه نشود، طراحی داخلی نئو صنعتی یا به سبک صنعتی عناصری از معماری صنعتی را به عاریت گرفته است – مانند دیوارهای بتنی، جزئیات فولادی و پنجره های اسپارتان در این خانه توسط کاتلین مک کورمیک. – برای استفاده در فضاهای داخلی مسکونی  می باشد.

 

ترکیبی

تعریف این سبک دشوارتر است. اگر به شما بگویم که اتاق نشیمن خودم ترکیبی از سبک های سنتی و مدرن است، به شما کمک می کند؟ اساساً آنچه سبک انتقالی را تعریف می کند بی طرفی و راحتی است. این فضاها خنثی هستند و به سختی می‌توان آن‌ها را از نظر سبک استفاده کرد. یک اتاق کمی مینیمالیستی بدون درهم و برهمی زیاد، ترکیبی از قطعات مدرن با نمونه‌های سنتی‌تر، و نور طبیعی زیاد و مبلمان راحت باعث می‌شود که اگر قلباً تغییری هستید، روشن‌تر شوید.

انواع طراحی داخلی

 

سبک طراحی داخلی هنر مدرن

 

 

هنر مدرن در اوایل دهه 1930 از ایالات متحده سرچشمه گرفت و تا اواخر دهه 1940 روند رو به رشد داشت. آن روزها، این سبک طراحی داخلی همه چیز بزرگ‌تر، جسورانه‌تر و برنج‌تر بود. مبلمان با انحنای متورم طراحی شده بود و سایر اقلام دکور یا صاف شده و یا کنده شده بودند. طراحان همچنین از این سبک طراحی داخلی به عنوان مدرن آمریکایی یا مدرنیست یاد می کنند.

انواع طراحی داخلی

سبک طراحی داخلی شابی شیک

ویژگی سبک Shabby Chic با حال و هوای آرام، وسایل روشنایی مطبوع، مبلمان عتیقه لمسی، و جذابیت الهام گرفته از کلاسیک است. از طرح های مدرن الهام گرفته شده است، اما دارای عناصری از طراحی معاصر است.

انواع طراحی داخلی

 

جایی که خانه از عناصر عتیقه استفاده می کند که قدیمی و با فرسودگی زیاد به نظر می رسند اما بسیار کاربردی هستند. گاهی اوقات، اقلام جدید برای اینکه ظاهر یک عتیقه را نشان دهند، ناهمگون می شوند.

اگر قصد طراحی دکوراسیون با این سبک را دارید حتما از قبل درموردش بسیار تحقیق کنید.

سبک طراحی داخلی صنعتی

همانطور که از نام آن پیداست، این نوع طراحی برای یک کارخانه، انبار یا چیزهای مرتبط با آن است. طراح نیازی ندارد آن را مانند فضای داخلی خانه یا محل کار بسازد. باید حس ناتمام و خامی در ظاهر طراحی داخلی وجود داشته باشد. این یک نمایش از آجر در معرض ارائه می دهد. البته باید گفت که طرح های این مدلی در دنیا رواج پیدا کرده است و علاوه بر کارخانه ها در مجتمع های مسکونی هم استفاده می شود که باز هم نمی توان گفت سبک طراحی داخلی صنعتی

انواع طراحی داخلی

 

عناصر در طراحی داخلی صنعتی

 

این باید سقف بلندی داشته باشد

طراح می تواند از الوار قدیمی برای ساخت فضای داخلی خود استفاده کند.

وسایل فلزی را می توان در داخل استفاده کرد

قرار دادن هنر انتزاعی در داخل می تواند یک ایده باشد

طرح رنگ خنثی در اینجا ایده آل خواهد بود.

سبک طراحی داخلی آرت دکو

 

انواع طراحی داخلی

سبک نمادین از فرانسه سرچشمه می گیرد. قطعات آن دارای لبه های متمرکز و گوشه های دندانه دار هستند. با کابینت بزرگ تلفظ می شود. این سبک به سمت دوره تزیینی و جواهری مانند تغییر می کند. همچنین ماده و ظرافت را تداعی می کند.

 

روستایی

 

 

این خانه در مونتانا توسط کایلی شینتافر با نمای چوبی تراش خورده، تیرهای نما، پارچه های بافتی، و دکوراسیون مینیمال، یک مطالعه موردی در طراحی روستایی است.

 

سبک طراحی داخلی کشور فرانسه

سبک طراحی داخلی کانتری فرانسوی ترکیبی از ویژگی‌های پیچیده و سبک‌های دیگر مانند شور و شوق، گرنج و سنتی است. با قطعات کابینت آنتیک و طرح های خنثی زنانه مشخص شده است. این طراحی مشابه سبک طراحی داخلی فوق مدرن انتقالی است و تلفیقی از سبک‌های عتیقه فرانسوی، گرانج و تند تیز است.

 

 

 

این یک سبک محبوب است که راحتی و ظرافت معمولی را تداعی می کند. از ویژگی‌های متمایز آن می‌توان به پارچه‌های طرح‌دار آوازی در رنگ‌های خاموش، اثاثیه و اکسسوری‌های رنگ‌شده و جالب اشاره کرد. دارای مقدار زیادی چوب و سایر وسایل طبیعی است. همچنین از آنجایی که بیشتر رسمی و ظریف است، به سبک سکسی اطلاق می شود.

 

عناصر اولیه آن شامل رنگ های غنی، نقش های برجسته و برجسته های طلایی است. با ته رنگ های گرم با شدت های متوسط تا کم مانند زرد ملایم، صورتی گرم، آبی کودک و کرم مناسب است. همچنین به رنگ‌های آغشته‌شده مانند اخرای آفتاب‌خورده و قرمزهای عمیق متصل است.

طراحی داخلی به سبک ساحل

انواع طراحی داخلی

 

اکنون می توانید کل ساحل را در خانه بیاورید. بله، شما می توانید احساس ساحل را در داخل خانه خود داشته باشید. عنصر اصلی سبک نقاشی با رنگ روشن است. رنگ آن را کاملا سفید کنید. رنگ فیروزه ای آن را بسیار جذاب می کند. برخی از سنگ ها و دکورهای کنار ساحل را می توان در داخل فضای داخلی قرار داد.

انواع طراحی داخلی

نتیجه

سبک‌های طراحی فراوان و منحصربه‌فرد هستند، بنابراین این شما هستید که باید سبکی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد. همچنین گزینه ای برای ترکیب عناصر چند سبک برای به دست آوردن آن تماس شخصی وجود دارد. قبل از شروع دکوراسیون طرح های داخلی خود، مطمئن شوید که در مورد هر یک از سبک ها و تفاوت آنها با یکدیگر عمیق تر تحقیق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *