نمای آچارتمان نوین

فهرست مقاله "نمای آچارتمان نوین"

اکثر افرادی که خواهان یک آپارتمان مدرن در مرکز کلان شهر هستند، تصور مبهمی از آنچه می‌خواهند دارند، اما کمی مشخص است. اگر سبک، لوکس بودن و راحتی یک آپارتمان مدرن را می خواهید، پس باید به همه عوامل توجه کنید.

نمای آچارتمان نوین
نمای آچارتمان نوین

موقعیت

موقعیت مکانی واقعاً همه چیز است، به خصوص وقتی صحبت از زندگی مدرن می شود. ایده یک آپارتمان مدرن ارتباط تنگاتنگی با زندگی شهری دارد. بنابراین برای ظاهر و احساسی مدرن، آپارتمان‌هایی در مرکز شهر مدیسون آمریکا، می‌خواهید که نزدیک به تمام امکانات لوکس مدرن شهر باشد شامل امکانات زیر است:

خرید، فضای اداری، حمل‌ونقل، پارک‌ها، رستوران‌ها و زندگی شبانه. بیشتر چیزها در فاصله پیاده روی اتوبوس یا قطار سریع و سیرهستند و به راحتی می توانید نیاز های خود را تهیه نمایید.

 

پلان طبقه

خود پلان می تواند تعیین کند که آیا فضای داخلی آپارتمان مدرن است یا خیر. یک پلان طبقه مدرن معمولاً باز، مینیمال است و به راحتی بین اتاق ها جریان دارد. به دنبال پنجره ها و درهای بزرگ، یک اتاق ناهار خوری و آشپزخانه متصل، و نور زیاد باشید. نقشه‌های طبقه مدرن همه چیز در مورد استفاده از فضا و نور و باز کردن مناظر فوق‌العاده از منظره شهر است.

 

نمای آچارتمان نوین
نمای آچارتمان نوین

امکانات رفاهی

آپارتمان‌های مدرن به‌خاطر امکانات و کالاهایشان شناخته می‌شوند: برای مثال، یک باشگاه یا استخر شنا یا یک تشک لباس‌شویی رایگان. به دنبال امکاناتی باشید که در اجاره شما گنجانده شده است و فقط برای کسانی که در مجتمع زندگی می کنند در دسترس است. اگر به سر کار رفت و آمد می کنید، فضای پارک ایمن و راحت زیادی در دسترس داشته داشته باشید.

 

سبک

البته، دکور و طراحی یک آپارتمان وجود دارد. حتی با پلان و موقعیت مکانی عالی، دکوراسیون نادرست می تواند نابجا به نظر برسد. دکوراسیون مدرن لزوماً نباید یکنواخت یا سیاه و سفید یا کاملاً هندسی باشد. شما آزادید که سبک مدرن چگونه با شما صحبت می کند تفسیر کنید. به دنبال رنگ‌های روشن، بافت‌های جالب و ترکیب‌های متنوع از لوازم تزئینی باشید.

اصطلاحات مدرن و معاصر اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. و اگرچه شباهت های زیادی با یکدیگر دارند، اما دو سبک طراحی بسیار متمایز هستند. در حالی که طراحی داخلی معاصر به طور مداوم در حال تکامل است تا سبک های رایج و رایج تر را منعکس کند، طراحی داخلی مدرن به طور خاص به روند طراحی اشاره دارد که در اواخر قرن بیستم ظهور کرد. بر خلاف طراحی معاصر، که می تواند تغییرات زیادی داشته باشد، طراحی داخلی مدرن از یک فرمت نسبتاً سخت پیروی می کند. این قالب شباهت های زیادی با سبک های طراحی اسکاندیناوی و مینیمالیستی دارد. امروزه معماران و طراحان هر دو از عناصر مدرن در طراحی معاصر استفاده می کنند.

 

پس طراحی داخلی مدرن دقیقا چیست؟ طراحی داخلی مدرن را می توان با مبلمانی با فرم و عملکرد ساده، استفاده از مواد طبیعی مانند چوب، چرم، شیشه و سنگ و پالت رنگی گرم و خنثی مشخص کرد. مشابه سبک های طراحی مینیمالیستی و اسکاندیناویایی، دکوراسیون داخلی مدرن بر روی سادگی، عملکرد و خطوط تمیز تمرکز می کند تا فضاهایی مینیمال و در عین حال جذاب ایجاد کند. در زیر برخی از عناصر کلیدی طراحی مدرن و نحوه ترکیب آنها در خانه آورده شده است

 

 

نمای آچارتمان نوین
نمای آچارتمان نوین

ایده های دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون سنتی مدرن ساده و کاربردی است. این بر اساس یک طرح رنگ خنثی و استفاده از مواد طبیعی است که به سبک طراحی گرمای طبیعی می بخشد. با این حال، از آنجایی که تکرارهای متعددی از سبک های طراحی مدرن وجود دارد، انتخاب دکوراسیون شما تحت تأثیر سبک خاصی است که برای شما جذاب است.

در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

 

  • هنر مدرن

یک قطعه بزرگ از آثار هنری، به جای چندین قطعه کوچکتر، ظاهر مدرنیستی را حفظ می کند. فوویسم، هنر انتزاعی و کوبیسم به خوبی جوهر جنبش اصیل مدرنیستی را در بر می گیرد.

 

  • مبلمان مدرن

مبلمان مدرن مدنظر ما مدلی است که با خطوط تمیز، چوب‌های گرم و رنگ‌های پررنگ تودوزی (اغلب در بافت‌های پشمی) مشخص می‌شود، به زیبایی طراحی ساده و کاربردی را نشان می‌دهد.

خانه سنتی در مقابل  آپارتمان مدرن

Modern house vs tradirional house

سنتی در تعریف به معنای: «وجود در یک سنت یا به عنوان بخشی از آن; دیرینه است.» در نقطه مقابل، مدرن به این صورت تعریف می‌شود: «انحراف از سبک‌های سنتی». هنگامی که زمان انتخاب آپارتمان بعدی فرا می رسد، با این دو اصطلاح مواجه خواهید شد. درک اینکه چه چیزی اجاره آپارتمان های مدرن را از آپارتمان های سنتی جدا می کند، یک جزء مهم برای انتخاب مجتمع آپارتمانی است که به بهترین وجه با نیازهای شما سازگار است.

 

 

ویژگی های متداول اجاره آپارتمان های سنتی در اغلب کشور های دنیا

اجاره آپارتمان های سنتی اغلب در ساختمان ها و محله های قدیمی در سراسر کشورهای دنیا یافت می شود. این نوع آپارتمان با ویژگی های زیر مشخص می شود:

  • امکانات اولیه ساختمان، از جمله ویژگی های امنیتی مانند قفل درب آپارتمان.
  • لوازم سنتی آپارتمان شامل: اجاق گاز، مایکروویو، ماشین ظرفشویی.
  • رایج ترین پلان های طبقه. به عنوان مثال، پلان طبقه یک اتاق خواب معمولا دارای یک اتاق نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه ترکیبی، و همچنین یک کمد سالن جلو، یک حمام و یک اتاق خواب است.
  • معمولاً از مصالح ساختمانی سنتی استفاده می شود. آجر اغلب رایج ترین انتخاب است.
  • مجتمع های آپارتمانی سنتی نیز تمایل به خانواده محوری دارند.

البته ذکر این نکته هم مهم است که بسیاری از خانه های سنتی بخصوص خانه های قدیمی ایرانی مکان های با قدمت تاریخی و دلنشین هستند.

ویژگی های متداول اجاره آپارتمان های مدرن

اجاره آپارتمان های مدرن چند ویژگی مشابه با همتایان سنتی خود دارند. اجاره آپارتمان های مدرن معمولاً دارای امکانات اولیه در همه واحدهای آپارتمانی است و لوازم داخل واحد نیز مشابه هستند. با این حال، چند تفاوت قابل توجه بین این دو نوع مجتمع آپارتمانی وجود دارد.

 

  • اجاره آپارتمان های مدرن دارای پلان های طبقه جدیدتر و پیچیده تر با انتخاب گسترده تر در دسترس مستاجران است.
  • وسایل مدرن و دکور به طور معمول در سراسر مجموعه استفاده می شود.
  • اجاره آپارتمان های مدرن معمولاً برای جذب دانشجویان، سرمایه گذاران و متخصصان جوان طراحی می شوند.
  • امکانات اضافی ساختمان اغلب در یک مجتمع آپارتمانی مدرن یافت می شود.

 

به طور خلاصه، اجاره آپارتمان های مدرن تمایل دارند از مزایا و ویژگی های مثبت یک راه حل سنتی استفاده کنند، در حالی که به طور همزمان برای بهبود تجربه زندگی برای همه مستاجرین تلاش می کنند.

نمای آچارتمان نوین
نمای آچارتمان نوین

استاندارد ویژگی های اجاره آپارتمان مدرن برتر

استاندارد اخیراً ساخته شده در ناکسویل، آمریکا با در نظر گرفتن مدرنیته ساخته شده است. لابی مجلل دارای دکوراسیون مدرن، همراه با سبک سالن استراحت هتل است. استاندارد در ناکسویل همچنین دارای طیف گسترده ای از پلان های طبقه، لوازم جدید در هر آپارتمان، و آپارتمان های کاملاً مبله تزئین شده برای اجاره است. برای جلب توجه دانشجویانی که در دانشگاه تنسی در ناکسویل ثبت نام کرده‌اند، این مجتمع آپارتمانی مجلل دارای اتاق بازی، ایستگاه‌های کباب‌پزی، مناطق اجتماعی، و استخر بالای پشت بام است. به این ترتیب، استاندارد در ناکسویل واقعاً تمام مزایای اجاره آپارتمان های مدرن را در بر می گیرد. در شهر های مختلف کشورمان نیز میتوانید آپارتمان های مدرن زیادی با امکانات ویژه پیدا کنید. اما این بسته به بودجه شما دارد.

مدیریت

آخرین، اما نه کم اهمیت ترین، شما می خواهید با تیم مدیریت مجتمع آپارتمانی آشنا شوید. ممکن است فکر کنید که یک آپارتمان مدرن بیشتر بر اساس چیزی است که می توانید در سطح ببینید، اما مدیریت پشت همه آن است. آنها کسانی هستند که مطمئن می شوند سرویس اینترنت شما همیشه کار می کند، آب شما همیشه جاری است و ساختمان شما همیشه در بهترین حالت قرار دارد. یک آپارتمان فقط به اندازه مدیریتش مدرن است! پس این موضوع را بی توجه رها نکنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *