طراحی لابی مدرن

فهرست مقاله "طراحی لابی مدرن"

وقتی مشتریان شما از در عبور می کنند، احتمالاً لابی اولین چیزی است که می بینند. اگر قصد دارید به یک فضای جدید نقل مکان کنید یا چیزی از ابتدا می سازید، درک نحوه ساخت و طراحی یک لابی ساختمان بخش کلیدی موفقیت شما است. ایجاد اولین تاثیر برای اکثر صاحبان املاک تجاری و همچنین داشتن یک محیط مرتب کلیدی است – استخدام یک متخصص گرد و غبار حرفه ای را در نظر بگیرید تا مکان هایی مانند وسایل روشنایی را که تمیز کردن آنها سخت است و بهترین تاثیر را بگذارد را در نظر بگیرید. برای یادگیری نحوه طراحی یک لابی ساختمان به گونه ای که برای شما و مشتریان شما مناسب باشد، ادامه مطلب را بخوانید.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

لابی ساختمان چیست؟

 

لابی ساختمان اولین چیزی است که افراد هنگام ورود به یک ساختمان می بینند و همچنین جایی که افراد قبل از رفتن به راهروها یا ورود به اتاق های جداگانه از آنجا عبور می کنند. همچنین ممکن است به عنوان سرسرا یا ورودی نیز شناخته شود، اما کلمه لابی اصطلاحی است که معمولاً هنگام اشاره به یک تجارت استفاده می شود. بسیاری از لابی‌ها شامل صندلی یا کاناپه می‌شوند تا مردم بنشینند و منتظر بمانند تا کسی در محل کار از آنها استقبال کند.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

چگونه طراحی یک لابی ساختمان را شروع می کنید؟

 

قبل از اینکه فرآیند طراحی لابی را شروع کنید، باید یک پلان کامل از ساختمان را دریافت کنید. مهم است که مطمئن شوید که لابی جادار است اما نه آنقدر بزرگ که به بقیه ساختمان نفوذ کند و فضای زیادی را برای مناطق جداگانه ای که مشتریان و مهمانان باید به آنجا بروند اشغال کند. به پلان طبقه خود نگاه دقیقی بیندازید و از آن به عنوان یک راهنما استفاده کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید که لابی چقدر باید بزرگ باشد و در کجا باید نسبت به کل ساختمان قرار گیرد. به یاد داشته باشید که مواردی مانند پارکینگ و دسترسی به ساختمان را در نظر بگیرید. در حالت ایده آل، لابی باید همیشه در جلوی ساختمان باشد.

 

همچنین باید مطمئن شوید که مبلمان راحت و بادوام را انتخاب می کنید که فضای زیادی را اشغال نکند. چند صندلی برجسته، یک مبل بزرگ و چند میز انتهایی معمولاً برای یک منطقه استاندارد لابی کافی است. حتماً علائمی را در لابی خود قرار دهید، تا مردم بدانند وقتی وارد داخل می شوند چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال، تابلویی که می گوید « لطفا زنگ بزنید » راه خوبی برای اطمینان از این است که مردم بدون ثبت نام ابتدا وارد بقیه ساختمان نمی شوند.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

اندازه استاندارد برای لابی چیست؟

 

اندازه لابی بسته به نوع کسب و کار و مقیاس کلی ساختمان متفاوت است. به طور کلی، یک لابی کوچک نباید کمتر از 6×6 فوت یا 36 فوت مربع باشد، در حالی که لابی های بزرگ باید حداقل 8×15 فوت یا 120 فوت مربع باشند. البته لابی هتل ها و بیمارستان ها همیشه بسیار بزرگتر از لابی های اداری سنتی هستند. ارتفاع بیشتر لابی ها معمولاً بلند است و سقف آنها تقریباً به 15 فوت می رسد. اکثر آنها با پنجره های بزرگ و بلند همراه هستند تا نور طبیعی را در اختیار داشته باشند. درها باید 32 اینچ یا بیشتر باشد تا امکان دسترسی را فراهم کند. صرف نظر از اندازه ساختمان شما، همیشه بهتر است با حوزه قضایی محلی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که لابی شما مطابق با کد است.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

چگونه سقف های بلند لابی را تمیز کنیم؟

 

اکثر لابی ها دارای سقف های بسیار بلند و پنجره های بلند هستند که می تواند تمیز نگه داشتن آنها را به یک چالش تبدیل کند. استخدام افراد حرفه ای در  این حوزه  را در نظر بگیرید تا تمام نیازهای تجاری شما را در زمینه گرد و غبار بالا بر طرف کنند. تیم ما همیشه از استانداردهای ایمنی سختگیرانه پیروی می کند و آموزش، دانش و تجربه مناسب برای انجام درست کار را دارد. ما فقط از بهترین تجهیزات، از جمله بالابرهای هوایی، نردبان ها و سکوهای برقی برای رسیدن به بلندترین ارتفاعات استفاده می کنیم. ما نه تنها می توانیم سقف های بلند لابی شما را تمیز و گردگیری کنیم، بلکه در تمیز کردن پنجره های بلند تجاری نیز حرفه ای هستیم. ما سعی می کنیم بهترین راهنمایی را انجام دهیم تا لابی شما بی‌نقص شود، بنابراین می‌توانید اولین تاثیر زیبایی را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. همین امروز با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم سقف و پنجره های تجاری بلند خود را بکر نگه دارید.

طرح های جذاب لابی برای دیدنی جلوه دادن خانه و مکان های تجاری شما:

در اینجا چند ایده متفاوت و خلاقانه برای طراحی لابی برای جذاب کردن خانه شما وجود دارد:

 

طراحی لابی  به همراه بیدهای زمزمه کننده:

 

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

 

این لابی از آرامش یک جنگل الهام گرفته شده است، این لابی دارای رنگ‌های ملایم، خاموش، نور ملایم و فضای سبز فراوان است. لهجه‌های چوبی و دکورهای الهام‌گرفته از درخت، فضایی آرام ایجاد می‌کنند که یادآور یک خلوتگاه آرام در جنگل است.

 

طراحی لابی به سبک لمونیوس لوکس:

 

 

 

این لابی که با زرق و برق آغشته شده است، با لوسترهای کریستالی، سطوح آینه‌کاری شده و کناره های فلزی خیره می‌شود. اثاثیه مخملی با رنگ‌های جواهرآمیز غنی، مجلل و شکوه است. بازی نور روی سطوح بازتابنده محیطی مجلل و درخشان ایجاد می کند.

 

طراحی لابی هارمونی ارتفاعات:

 

این لابی که با زرق و برق بسیار زیادی آغشته شده است و می توان گفت که با لوسترهای کریستالی، سطوح آینه‌کاری شده و کناره های فلزی خیره کننده ای دارد. اثاثیه مخملی با رنگ‌های جواهرآمیز غنی، مجلل و شکوه است. بازی نور روی سطوح بازتابنده محیطی مجلل و درخشان ایجاد می کند. به علاوه، دارای مجسمه‌های جسورانه و انتزاعی در میان باغ‌های سرپوشیده است. پنجره های کف تا سقف مناظر پانوراما را ارائه می دهند و فضای داخلی را با چشم انداز اطراف ادغام می کنند. نتیجه ترکیبی هماهنگ از هنر، معماری و طبیعت است.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

طراحی لابی تک رنگ شهری:

این لابی که با خطوط براق و پالت رنگی تک رنگ مشخص می شود، پیچیدگی مدرن را به نمایش می گذارد. سیاه، سفید، و سایه های خاکستری بر فضا مسلط است و زیبایی مینیمالیستی و در عین حال چشمگیر ایجاد می کند. آثار هنری که به خوبی قرار گرفته اند به عمق و جذابیت می افزایند.

طراحی لابی طلایی:

 

ادای احترام به ظرافت و عظمت، این لابی با کناره ها و تم طلایی، قالب‌بندی دقیق و مبلمان شیک می‌درخشد. مجسمه های کلاسیک و جزئیات آراسته فضا را زینت می دهند و حس زیبایی بی انتها را ایجاد می کنند. نور گرم، درخشش طلایی را افزایش می دهد و باعث می شود هر بازدیدکننده ای احساس سلطنت کند.

طراحی لابی موزاییک عرفانی:

 

این طراحی بسیار زیبا و مدرن در پونا، این لابی هنر موزاییک را با الگوهای کاشی پیچیده ای که کف، دیوارها و سقف را تزئین می کند، به نمایش می گذارد. طرح‌های موزاییک با الهام از فرهنگ‌های مختلف، داستانی بصری را روایت می‌کنند. آینه های آراسته و اثاثیه با رنگ جواهر، فضای پر جنب و جوش و مسحورکننده را تکمیل می کند.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

طراحی لابی اتاق آسمانی:

این لابی که سرزمین عجایب آسمانی است، با نقاشی‌های دیواری با مضمون کیهانی، چراغ‌های ستاره‌شکل، و منسوجات با طرح‌های کهکشانی آراسته شده است. صورت‌های فلکی روی سقف‌ها زنده می‌شوند و نقشه‌های آسمانی دیوارها را زینت می‌دهند و فضایی مسحورکننده و پر نور را ایجاد می‌کنند.

طرح های متفاوت دیگری نیز وجود دارد که برای لابی وجود دارد برای مشاوره بیشتر در مورد لابی نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی لابی مدرن
طراحی لابی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *