دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

فهرست مقاله "دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن"

ساکنان نیویورک این را بهتر از هر کسی می دانند: در یک آپارتمان کوچک، بهترین راه حل این است که فضای شما بزرگتر و روشن تر به نظر برسد. پس چگونه برای فضاهای کوچک تزئین می کنید؟ در حالی که بسیاری از آپارتمان های کوچک احساس می کنند درهم و تاریک هستند، بهترین کاری که می توانید با فضای محدود انجام دهید این است که ظاهری مطبوع به آن بدهید. به دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن سفید با پارچه های بافت دار و درهم و برهمی کمی فکر کنید. مواردی که در این مقاله گفته می شود می تواند برای افرادی که ساکن آپارتمان در ایران هستند نیز مفید باشد.

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

این را می توان با حداقل پالت رنگی، پنجره های هوشمندانه و مبلمان چند منظوره به دست آورد. همچنین چند چیز وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید – مبلمان تیره و حجیم، لوازم تزئینی زیاد و نور ناکافی. برای دستیابی به ظاهری ساده، باید اقلام استفاده نشده و دستمال‌هایی را که کاملاً متناسب با چیدمان شما نیستند کنار بگذارید.

 

فضای شما 10 برابر بزرگتر می شود: برای یادگیری چند نکته دکوراسیون مدرن برای آپارتمان های کوچک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آپارتمان‌نشین‌های نیویورکی بهتر از هر کسی می‌دانند که در یک فضای کوچک، کلید موفقیت این است که آن را بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دهید. اما چطور می‌توان برای فضاهای کوچک دکوراسیون مناسبی انتخاب کرد؟ بسیاری از آپارتمان‌های کوچک حس تنگی و تاریکی دارند، اما با وجود فضای محدود، بهترین کار این است که آن را دلنشین و باز نشان دهید. به طراحی داخلی آپارتمان‌های مدرن با تم سفید، پارچه‌های بافت‌دار و کمی بی‌نظمی جذاب فکر کنید.

 

این ظاهر را می‌توان با یک پالت رنگی مینیمال، استفاده هوشمندانه از پنجره‌ها و انتخاب مبلمان چندمنظوره به دست آورد. همچنین، چند مورد وجود دارد که باید از آنها پرهیز کنید؛ مانند مبلمان سنگین و تیره، لوازم تزئینی زیاد و نورپردازی ناکافی. برای رسیدن به یک چیدمان ساده و مرتب، اقلام غیرضروری و اشیایی که با فضا همخوانی ندارند را حذف کنید.

 

فضای شما می‌تواند تا 10 برابر بزرگ‌تر به نظر برسد. برای کشف 20 نکته دکوراسیون مدرن برای آپارتمان‌های کوچک، ادامه مقاله را بخوانید.

دیوارها را سفید کنید

دیوارهای سفید چیزی بیش از یک روند برای ایجاد فضاهای تمیز و روشن هستند – آنها یک ترفند پیش روی طراحان برای ایجاد فضای بزرگتر در اتاق هستند. شرکت طراحی داخلی بکا می گوید با ترکیب رنگ سفید شفاف با رنگ‌های طبیعی در مبلمان، بدون از دست دادن گرمای دنج سایه‌های خاکی، به حس باز بودن در این آپارتمان دست می‌یابد. هنگام انتخاب رنگ ها، پالت های خنثی مانند چرم قهوه ای مایل به زرد، روکش های چوبی و پارچه های بافت دار را انتخاب کنید، در حالی که رنگ های جسورانه را محدود به آثار هنری و قطعات تزئینی کوچک نگه دارید.

 

**به حداکثر رساندن نور طبیعی**

در این طرح توسط یکی از طراحان شرکت بکا، انتخاب پنجره‌های سفید روشن و مطبوع اجازه می‌دهد تا نور خورشید بیشتری وارد آن شود و فضای روشن‌تر و جذاب‌تری به اتاق می‌دهد. وقت آن است که با پرده‌های خاموشی و آن پرده‌های قدیمی که آپارتمان‌تان به همراه داشت خداحافظی کنید. پرده‌های شفاف یا سایه‌های بافته شده، حریم خصوصی زیادی را بدون کم‌نور کردن فضای شما ارائه می‌دهند. این رویکرد به ویژه برای پنجره های رو به جنوب و غرب که بیشترین نور طبیعی را دریافت می کنند بسیار ارزشمند است.

 

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

آن را روشن نگه دارید

اگر فضای شما محدود است، مبلمان شفافی را انتخاب کنید که عملاً در اتاق ناپدید شود. قطعات ساخته شده از شیشه، لوسیت و اکریلیک، همگی با سطوح براق و روکشی براق، عنصری کلاسیک به آن اضافه می کنند. مبلمان شفاف را با دکوراسیون رنگارنگ مورد علاقه خود و لهجه های طبیعی ترکیب کنید تا جلوه ای داشته باشید که آن گوشه های پیچیده را بدون قرار گرفتن در برابر دیوارهای روشن زیبا کنید.

قفسه باز را انتخاب کنید

به جای اینکه بهترین ظروف غذاخوری خود را پشت درهای کابینت قدیمی پنهان کنید، سخت افزار را بردارید و قفسه های باز را در کابینت های بالایی انتخاب کنید. قفسه‌های باز باعث می‌شوند فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسد و ارتفاع بیشتری به شما بدهد. در این آشپزخانه توسط طزاحان زبده خارجی ، قفسه‌های چوب طبیعی جایگزین کابینت‌های بالایی می‌شوند تا احساسی مطبوع داشته باشید.

 

میز ناهار خوری را فراموش کنید

اگر فضایی برای میز ناهار خوری ندارید، از چهارپایه های راحت برای ایجاد صندلی کوچکی دنج در آشپزخانه استفاده کنید. نه تنها یک صندلی به شما اجازه می دهد تا زمان بیشتری را صرف آشپزی بکنید، بلکه یک سطح پخت دیگر را برای آشپزخانه های کوچک با فضای محدود اضافه می کند. شرکت مایک و هانی لایف می گوید این صندلی های کوچک را با سایر جزئیات چوب در اتاق تطبیق داد تا دیوارهای سفید را گرم کند، سطح زیادی ایجاد کند و با مدفوع در فضا صرفه جویی کند.

 

 

با گل و گیاه پیش روید

برای اینکه فضای سبز زیبایی را به فضای خود بیاورید، لازم نیست انگشت شست سبز داشته باشید. در آپارتمان هایی که فاقد آن مناظر سرسبز و گل و گیاه هستند، با گنجاندن گیاهان در فضای داخلی خود، فضای بیرون را به داخل بیاورید. اگر از نوع والدین گیاهی نیستید، برگ های مصنوعی را انتخاب کنید که در گلدان های جذاب قرار گرفته اند تا رنگی بدون مراقبت داشته باشند.

ایجاد مناطق چند منظوره

اگر دفتر خانه اختصاصی ندارید، سعی کنید یک اتاق غذاخوری و دفتر چند منظوره با لوازم جانبی و ذخیره سازی هوشمندانه ایجاد کنید. در این استفاده هوشمندانه از فضا توسط گروه هویس ناین، گوشه ای در گوشه اتاق نشیمن می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری خانوادگی یا نیمکت اداری راحت باشد. چراغ‌های آویز و بالش‌های سرسبز ناحیه را روشن می‌کنند و در عین حال آن را برای استفاده ترکیبی کاربردی نگه می‌دارند.

 

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

جسور باش

شاید ممکن باشد فضای کافی برای اختصاص یک اتاق کامل به عنوان دفتر کار خود نداشته باشید، اما هنوز راهی برای پذیرفتن رنگ های جیغ بدون ایجاد احساس مشغله وجود دارد. اگر نمی توانید بدون آن رنگ های روشن و پر جنب و جوش زندگی کنید، پالت خود را به حداقل برسانید. در این دفتر توسط Mary Patton Design، رنگ تک رنگ به طرز ماهرانه‌ای صندلی را با قفسه‌های کتاب رنگ‌شده ترکیب می‌کند تا شخصیتی بوجود آورد که با اتاق شما در هم تنیده شده باشد.

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

 

اگر از رنگ های تند استفاده می کنید، بقیه اتاق را تا حد امکان خنثی نگه دارید. دیوارها و مبلمان روشن را با فرش ها و اکسسوری های خاکی یا سفید رنگ ترکیب کنید تا فضا را نرم تر کنید.

ذخیره بالاتر، نه گسترده تر

از فضای ذخیره‌سازی دیواری برای سازماندهی کتاب‌های خود و به حداکثر رساندن ارتفاع فضای خود استفاده کنید. در این دفتر خانگی، قفسه‌های دوتایی با رنگ سفید، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی را اضافه می‌کنند و در عین حال حال و هوای شیک و تمیزی ایجاد می‌کنند. رنگ‌های سبز و رنگ‌های طبیعی را در سرتاسر قفسه‌ها اضافه کنید تا رنگ‌ها را برای یک ظاهر کلی پویا در کنار هم قرار دهید.

نورپردازی کوه

برای صرفه جویی در فضا روی میزهای کناری و سایر سطوح با ارزش در یک آپارتمان کوچک، نورپردازی خود را مستقیماً روی دیوارها نصب کنید. نه تنها فضای بیشتری برای گیاهان و سایر دکورها ایجاد می کند (خداحافظ، چراغ های کف!)، بلکه ظاهری شیک و مدرن ایجاد می کند. در این فضا توسط شرکت خانه واقعی ( ترو هوم) ، دیوارکوب های صنعتی بالای کاناپه آویزان شده اند تا اتاق را با فضایی آرام و تمیز روشن کنند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان مدرن

 

مواردی که گفتی شد برخی از بهترین راه حل های طراحان داخلی آمریکایی می باشد که برای فضای داخلی آپارتمان های مدرن کوچک استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *