دکوراسیون داخلی آپارتمان

فهرست مقاله "دکوراسیون داخلی آپارتمان"

شما چه مالک آپارتمان باشید و چه مستاجر، یافتن ایده های جدید و هیجان انگیز دکوراسیون داخلی آپارتمان می تواند یک چالش باشد. اغلب، فضا محدود است، به این معنی که شما باید خلاق باشید. به علاوه، ممکن است انعطاف زیادی برای تغییر ساختار اصلی ساختمان نداشته باشید. چه چیزی کوچک مانند رادیاتورهای غیرجذاب باشد یا مسائل مهم تر مانند اتاق خواب های کوچک، بعید است که بتوانید تغییرات اساسی در فونداسیون آپارتمان خود ایجاد کنید. اما نگران نباشید – استراتژی‌های زیادی برای کم‌رنگ کردن این چشم‌ها وجود دارد. در زیر، ما راه حل هایی از برخی از طرح های آپارتمانی مورد علاقه خود را برای مقابله با چالش های رایج دکوراسیون جمع آوری کرده ایم. از به‌روزرسانی‌های ساده مانند نمایش کتاب یا مجموعه رکورد گرفته تا پروژه‌های بزرگ‌تر مانند ایجاد یک دیوار ویژه، این ایده‌ها به کاهش ناراحتی‌های دکوراسیون شما کمک می‌کنند.

 

دکوراسیون داخلی آپارتمان

 

رادیاتورهای خود را پنهان کنید

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای تازه‌سازی آپارتمان، پنهان کردن عناصری است که نمی‌توانید آن‌ها را پاک کنید. برای بسیاری از مردم، این به معنای یافتن راه‌های هوشمندانه برای پوشاندن رادیاتورها است که می‌تواند از کسل‌کننده تا کاملاً ناخوشایند باشد. اگر رادیاتور شما در یک منطقه کاملاً قابل مشاهده مانند اتاق نشیمن باشد، این چالش حتی بیشتر می شود. با این حال، نیازی به استرس نیست – شما نه تنها می توانید رادیاتور را پنهان کنید، بلکه ظاهر اتاق را نیز بهتر کنید. برای الهام گرفتن، این آپارتمان لندنی طراحی شده توسط Beata Heuman را که در آن از پانل های کنسرو برای پوشاندن رادیاتورها استفاده شده است، نگاه کنید. تریم سبز برای تکمیل سایر لهجه های سبز در فضا اضافه شده است و رادیاتور را تقریبا غیر قابل توجه می کند.

 

قفسه های باز را نصب کنید

در هر اتاقی – چه حمام، اتاق خواب، آشپزخانه یا منطقه نشیمن – قفسه بندی باز یک راه حل همه کاره است که هم فضای ذخیره سازی اضافی و هم جذابیت زیبایی را ارائه می دهد. حتی اگر ترجیح می‌دهید همه چیزهایی را که دارید نمایش ندهید، یا اگر اقلامی که برای نگهداری نیاز دارید از نظر بصری چندان خوشایند نیستند (فکر کنید: گلدان‌های کدر یا لباس‌های نامتناسب)، همیشه می‌توانید از سبدها یا ظروف جذاب استفاده کنید. قفسه‌های باز، چه کاملاً انبار شده باشند و چه کم پر شده باشند، حسی از عمق را به اتاق می‌آورند که کابینت‌ها یا کشوهای بسته به سادگی نمی‌توانند آن را فراهم کنند. یک نمونه عالی از این یک آپارتمان در پاریس است که توسط Hoch Studio طراحی شده است، که در آن قفسه بندی باز به طرز هوشمندانه ای فضای خواب را از بقیه اتاق خواب جدا می کند.

صندلی ها را با هم مخلوط کنید

در یک آپارتمان کوچک که هر ذره فضا اهمیت دارد، انتخاب های طراحی جسورانه همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. به جای انتخاب یک مجموعه صندلی یکنواخت برای ناهار خوری یا محل نشیمن خود، آنها را با هم ترکیب کنید. معمار کوری کینگستون، مستقر در نیویورک، این کار را برای آپارتمان 400 فوت مربعی خود انجام داد. چه به چند صندلی جدید توجه داشته باشید، چه سبک های مختلف را در طول زمان صرفه جویی کنید، یا به قطعات موجود با اثاثه یا لوازم داخلی خود تغییر دهید، مخلوط کردن صندلی ها بدون نیاز به تعهد مالی بزرگ یا تغییرات اساسی در چیدمان، شخصیت را به فضای شما می بخشد.

 

 

قفسه های کم را امتحان کنید

اگر مجموعه کتاب‌های شما حجیم نیست، اما ظاهر قفسه‌های کامل را دوست دارید، قفسه‌های پایین گزینه‌ای عالی برای ایجاد فضایی مانند کتابخانه بدون نیاز به خرید تعداد زیادی کتاب است (اگرچه نه ما و نه اشلی تیسدیل شما را به خاطر زیاده‌روی سرزنش نمی‌کنیم. ). از آپارتمان فانی سینگر در دریاچه نقره ای الهام بگیرید، جایی که یک قفسه کم به طرز هنرمندانه ای منظره لس آنجلس را قاب می کند. یک تنظیم مشابه می تواند به عنوان صندلی و ذخیره سازی در یک ورودی دو برابر شود.

 

دیوارکوب ها را اضافه کنید

چه سبک شما مینیمالیستی باشد، چه ماکسیمالیستی یا جایی در این بین، استفاده از دیوارکوب ها می تواند فضای شما را ارتقا دهد و ظاهری شیک تر به آن ببخشد. آنها همچنین برای صرفه جویی در فضا بسیار مناسب هستند، به خصوص در مناطقی که یک لامپ زمینی کاربردی نیست، مانند راهرو آپارتمان 300 فوت مربعی معمار وینسنت آپل.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

یک قفسه مجله بگیرید

برای استفاده از قفسه مجلات، نیازی نیست که یک خواننده مشتاق مجله باشید – در واقع، آنها اغلب زمانی بهترین به نظر می رسند که فقط تعداد کمی را در دست دارند. در طراحی آپارتمان رایان بروک توماس، یک قفسه مجله جذابیت بصری را در نزدیکی کف زمین می‌افزاید و در عین حال فضای ذخیره‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد. در حالی که بسیاری از گزینه های مدرن در دسترس هستند، قطعات قدیمی، لمس منحصر به فردتری را به فضای شما ارائه می دهند. بسته به سبک، می توانید از آنها برای نگهداری کتاب میز قهوه یا کنترل از راه دور نیز استفاده کنید.

 

با یک قالیچه رنگی به آن اضافه کنید

یک فرش منطقه ای می تواند حتی پر هرج و مرج ترین اتاق را به هم نزدیک کند و به عنوان یک لنگر برای فضا عمل کند. همچنین اگر مبلمان شما بیشتر به سمت رنگ های خنثی گرایش دارد، این یک راه آسان برای معرفی رنگ است. فرش مراکشی بربر در طراحی مجدد یک آپارتمان 650 فوت مربعی برای یک مادر مجرد و دخترش توسط معمار برت مسترسون یک نمونه عالی است. فرش چندین رنگ را وارد اتاق می‌کند، اما پالت آن پایه‌دار است زیرا رنگ‌های پر جنب و جوش به کف محدود می‌شود.

 

رنگ موردنظر را انتخاب کنید

تزریق شخصیت به دکوراسیون آپارتمان شما همیشه نیاز به تغییر کامل ندارد. یک راه ساده برای تأثیرگذاری، انتخاب یک رنگ برجسته و ترکیب آن از طریق لمس های کوچک است. آپارتمان مگان هرشمن و نوح ونزیا در Carroll Gardens یک نمونه عالی است، جایی که انفجارهای زرد در ظروف آشپزی و آثار هنری ظاهر می شود و تضاد زنده ای را به طراحی کلی می بخشد.

 

 

یک دیوار گالری اضافه کنید

اگرچه دیوارهای گالری یک ایده دکور محبوب هستند، استفاده مکرر از آنها ثابت می کند که چقدر می توانند متحول شوند. چه به تم سیاه و سفید پایبند باشید، همانطور که در آپارتمان گرینویچ ویلج طراح مارگارت کاستلو دیده می شود، یا فریم های نامتناسب را انتخاب کنید که پالت رنگ شما را تکمیل می کند، دیوار گالری راهی بی انتها برای افزودن عمق و شخصیت به خانه شما است.

یک پوف اضافه کنید

جایی برای قرار دادن پاهای خود می خواهید؟ وقتی مهمانی پرجمعیت می‌گیرید، جایی برای نشستن مهمان‌های اضافی می‌خواهید؟ یک پوف یا عثمانی می تواند هر دو را انجام دهد و اندازه کوچک آن ها را حتی برای نوجوان ترین آپارتمان های استودیویی مناسب می کند. ما دوست داریم که پوف در این فضای 820 فوت مربعی طراحی شده توسط Project AZ به راحتی روی آن قرار گیرد تا ورق زدن آن رکوردها لذت بخش تر شود.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

جمع بندی

برای بهینه‌سازی دکوراسیون آپارتمان کوچک، از راهکارهای خلاقانه مانند ترکیب صندلی‌های مختلف، نصب قفسه‌های کم‌ارتفاع، و استفاده از سبدهای دیواری بهره ببرید. اضافه کردن عناصر کوچک مثل فرش‌های رنگی، سنس‌های دیواری، و دیوار گالری نیز می‌تواند فضای شما را شخصی‌تر و جذاب‌تر کند. استفاده از رنگ‌های برجسته و مخلوط کردن سبک‌های متنوع به آپارتمان شخصیت و عمق می‌بخشد بدون نیاز به تغییرات بزرگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *