نمای مدرن آپارتمان

فهرست مقاله "نمای مدرن آپارتمان"

آیا به دنبال یک طراحی نمای آپارتمان متفاوت برای ایجاد زیبایی منحصر به فرد هستید؟ استفاده از اصول مدرن برای طراحی و اجرا نما نقش زیادی در افزایش جذابیت و استحکام ساختمان دارد. متریال‌های مختلفی مانند فلز، ترمود، کامپوزیت و غیره در طراحی و اجرای نمای مدرن آپارتمان به کار می‌روند.

رنگ‌های خنثی و روشن مانند سفید، طوسی و خاکستری در طراحی نماهای مدرن جایگاه ویژه‌ای دارند؛ همچنین برای نزدیک شدن به زیبایی منحصر به فرد نمای مدرن باید از اصول و قوانین موجود در این زمینه پیروی کنید.

یادگیری حی نمای مدرن آپارتمان با شرکت در دوره‌های مهندس دریانی امکان‌پذیر می‌شود. دیشب با برگزاری کلاس‌های آموزشی و گردآوری بهترین اساتید کشور فرصت فوق العاده‌ای را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند؛ بنابراین برای آشنایی بیش‌تر در این زمینه ادامه مطلب را از دست ندهید.

نمای مدرن آپارتمان

چرا طراحی نمای مدرن آپارتمان را انتخاب کنیم؟

طراحی نما یکی از مهم‌ترین مراحلی است که برای افزایش جذابیت و کارایی ساختمان باید به آن توجه کنید. استفاده از سبک مدرن در این زمینه به دلیل امکان استفاده از متریال‌های مختلف دست شما برای تصمیم گیری را بازتر می‌کند؛ بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین سبک طراحی نمای مدرن آپارتمان را داشته باشید.

پیاده سازی سبک طراحی نما مدرن برای آپارتمان علاوه بر افزایش زیبایی و جلوه بصری سازه استحکام را تا حد زیادی افزایش می‌دهد؛ به طوری که با استفاده از متریال‌هایی مانند فلز، کامپوزیت، سیمان و غیره می‌توانید طول عمر آپارتمان را در برابر عوامل مخرب جوی بیش‌تر کنید.

کنترل تبادل گرما و سرما یکی دیگر از اصولی است که در طراحی نمای مدرن آپارتمان دنبال می‌شود؛ به طوری که با استفاده از این سبک با صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌توانید هزینه‌های جانبی را تا حد زیادی کاهش دهید. هزینه مقرون به صرفه سبک طراحی مدرن نسبت به دیگر گزینه‌های موجود مانند کلاسیک از دیگر مواردی است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

 

 

در نمای مدرن آپارتمان از چه متریال‌هایی استفاده می‌شود؟

دست شما برای تصمیم گیری جهت استفاده از متریال‌های مختلف در طراحی نمای مدرن آپارتمان باز است؛ بنابراین با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین طرح و رنگ را داشته باشید. آشنایی با متریال‌های رایج در این زمینه به شما در تصمیم گیری کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین در ادامه برخی از مهم‌ترین متریال‌های به کار رفته در این زمینه را بررسی می‌کنیم.

طراحی نما  مدرن آپارتمانی با کامپوزیت

یکی از متریال‌های پرکاربرد در طراحی نما مدرن آپارتمانی است که با صرف هزینه مقرون به صرفه می‌توانید زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کنید. کامپوزیت پنل‌های آلومینیومی با ابعاد مشخص هستند که در رنگ‌های مختلف می‌توانید آن را به کار ببرید. ویژگی‌های مثبتی مانند برش پذیری بالا و امکان تغییر شکل در کامپوزیت موجب ظهور طراحی‌های منحصر به فرد و جذاب می‌شود.

بتن در طراحی مدرن نما

اگر به دنبال متریالی با دوام بالا برای استفاده در نمای مدرن آپارتمان هستید می‌توانید به سراغ بتن اکسپوز بروید. بلوک‌های بتنی در ابعاد مختلف با کیفیت‌های گوناگون تولید می‌شوند که با توجه به بودجه خود می‌توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. امکان استفاده از بتن اکسپوز در طراحی ساختمان‌های مختلف وجود دارد؛ زیرا مقاومت این متریال در برابر مواردی مانند تغییر دما، شکستگی و ترک خوردگی بالا است.

نمای مدرن آپارتمان با شیشه

طراحی نما مدرن با استفاده از شیشه در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به دیگر گزینه‌ها قابل اجرا است. به کارگیری نوع خاصی از شیشه‌های سکوریتی با ضخامت بالا در طراحی نما مدرن آپارتمانی رایج است. این سبک به دلیل انعکاس نور علاوه بر افزایش زیبایی و جلوه بصری موجب بزرگ‌تر نشان دادن سازه از حد واقعی می‌شود‌.

نما مدرن آپارتمان با ترمود

ترمود به عنوان یکی از منابع طبیعی به کار رفته در طراحی نمای مدرن آپارتمانی شناخته می‌شود. این متریال نوعی چوب طبیعی است که برای دستیابی به یک طراحی متفاوت و مدرن می‌توانید از آن استفاده کنید. طراحی چوب طبیعی و رنگ منحصر به فرد ترمود از مهم‌ترین ویژگی‌های بارزی است که توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

طراحی نما مدرن آپارتمان با سنگ

سنگ یکی از ماتریال‌های پرکاربرد در طراحی انواع نماهای مختلف آپارتمانی مانند مدرن است؛ زیرا استحکام بالایی در برابر عوامل مخرب محیطی از خود نشان می‌دهد. در صورت استفاده از نماهای سنگی مدرن بر روی آپارتمان می‌توانید طول عمر سازه را تا حد زیادی افزایش دهید؛ بنابراین با یک تیر 2 نشان خواهید زد و در کنار زیبایی دوام ساختمان نیز بیش‌تر می‌شود!

نمای مدرن آپارتمان

رنگ قالب در نمای مدرن آپارتمان چیست؟

سبک طراحی مدرن برای نماهای آپارتمانی گستره طیف رنگی قابل انتخاب را تا حد زیادی گسترش داده است؛ بنابراین با توجه به بافت شهری و قوانین موجود در این زمینه می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. طیف رنگی خنثی و روشن مانند سفید در نمای مدرن یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

رنگ‌هایی مانند طوسی و بژ در کنار زیبایی فوق العاده بالای خود ادگی منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند؛ بنابراین برای هماهنگی نما با دیگر اجزا کاربردی ساختمان می‌توانید از این رنگ‌ها استفاده کنید. خاکستری از طیف‌های رنگی پرکاربرد در طراحی نمای مدرن آپارتمان است که در متریال‌های مختلف می‌توانید از آن بهره ببرید.

 

 

ویژگی‌های بارز طراحی نمای مدرن آپارتمان چیست؟

تمامی سبک‌های طراحی نما مانند مدرن دارای اصول و قوانین منحصر به فردی هستند؛ بنابراین برای رسیدن به نتیجه نهایی قابل قبول باید قواعد موجود در هر یک از سبک‌ها را رعایت کنید. در ادامه ویژگی‌های بارز طراحی نما مدرن آپارتمان را بررسی می‌کنیم تا با دیدی بازتر در این زمینه تصمیم بگیرید.

  • استفاده از پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ در سبک طراحی مدرن به وفور مشاهده می‌شود؛ البته در اغلب موارد جهت قرارگیری پنجره‌ها به صورت افقی است.
  • به کارگیری ترکیب‌هایی نقض اصول تقارن یکی از نکات زیبای بخش سبک طراحی نما مدرن است؛ به طوری که با استفاده از خطوط نامنظم می‌توانید به این اصل دست پیدا کنید.
  • بخش‌های مختلف ساختاری و عملکردی با استفاده از نمای مدرن آپارتمان پوشانده می‌شوند؛ بنابراین در طراحی خود این اصل را مد نظر قرار دهید.
  • شکل‌های هندسی مختلفی مانند مستطیل، مکعب و استوانه در قسمت‌های مختلف طراحی نمای مدرن مشاهده می‌شوند؛ همچنین می‌توانید از اشکال ۳ بعدی برای زیبایی بیش‌تر طراحی نمای مدرن آپارتمان استفاده کنید.
  • قرارگیری عناصر مختلف به صورت عمود بر هم زیبایی منحصر به فرد طراحی مدرن نما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد؛ به طوری که اجزا ساختاری در قسمت‌های زیادی به صورت ۹۰ درجه قرار می‌گیرند.

 

 

یادگیری طراحی نمای مدرن آپارتمان با مهندس دریانی

طراحی نمای مدرن آپارتمان یک رشته پرطرفدار با بازار کار عالی است؛ بنابراین افراد زیادی به دنبال یادگیری مهارت و اصول مهم در این زمینه هستند. شرکت در دوره‌های آموزشی مهندس مهدی دریانی با چند سال سابقه درخشان و طولانی مدت در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌های موجود است؛ پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی به مهارت کافی دست پیدا می‌کنید.

در این مجموعه تمامی اساتید برتر سطح کشور گردآوری شده تا سطح یادگیری و آموزش بالایی را در اختیار داوطلبان قرار دهند. کلیه مباحث و اصول مهم در طراحی نمای مدرن آپارتمان با استفاده از کلاس‌های آموزشی مهندس مهدی دریانی آموزش داده می‌شوند‌.

در پایان دوره آموزشی و پس از یادگیری کامل مهارت‌ها مدرک فنی حرفه‌ای معتبر مبنی بر تخصص شما در زمینه طراحی نمای مدرن آپارتمان صادر می‌شود. این مدرک فرصت‌های شغلی متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به موقعیت خود می‌توانید وارد بازار کار شوید. استفاده از کتاب آموزش طراحی نمای ساختمان به تالیف مهندس دریانی در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند.

نمای مدرن آپارتمان

سخن پایانی

نمای مدرن آپارتمان یکی از پرطرفدارترین طراحی‌های موجود در شهرهای مختلف است که با توجه به اصول و قواعد خاصی اجرا می‌شود. به کارگیری متریال‌های مختلف مانند کامپوزیت، شیشه، چوب، اکسپوز و غیره در پیاده سازی نماهای مدرن رایج است.

نقض قوانین تقارن و استفاده از خطوط عمود بر هم در طراحی نما مدرن آپارتمان به وفور مشاهده می‌شود؛ همچنین برای نزدیکی بیش‌تر با قواعد موجود در این زمینه می‌توانید از پنجره‌های بزرگ با قرارگیری در جهت افقی استفاده کنید.

یادگیری اصول طراحی نمای مدرن آپارتمان با شرکت در دوره‌های مهندس دریانی میسر می‌شود؛ به طوری که استفاده از این فرصت تکرار نشدنی می‌توانید تمامی اصول و مهارت‌ها را با تدریس برترین اساتید کشور یاد بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. متریال‌ به کار رفته در طراحی نمای مدرن آپارتمان چیست؟ گزینه‌هایی مانند ترمود، کامپوزیت، شیشه، بتن اکسپوز و سنگ در این زمینه رایج هستند.
  2. در طراحی نمای مدرن از چه رنگ‌هایی استفاده می‌شود؟ خنثی و روشن مانند سفید، طوسی، خاکستری و بژ طرفداران زیادی در این سبک دارند.
  3. بهترین راه یادگیری طراحی نمای مدرن آپارتمان چیست ؟ شرکت در دوره‌های آموزشی مهندس دریانی با چند سال سابقه درخشان در این زمینه که از بهترین گزینه‌های موجود محسوب می‌شود.

 

 

نمای مدرن آپارتمان اهمیت متریال‌ رنگ صفات بارز یادگیری
توضیحات افزایش ساختمان و جلب توجه مخاطبان، بیش‌تر شدن دوام و استحکام ساز، عایق‌بند‌ی و صرفه‌جویی در انرژی ترمود، کامپوزیت، سنگ، شیشه و بتون اکسپوز رنگ‌های طیف خنثی و روشن مانند سفید، خاکستری، طوسی و بژ پنجره‌های با سایز بزرگ به صورت افقی، خطوط عمود بر هم، نقض قوانین تقارن شرکت در دوره‌های مهندس دریانی با حضور کادر مجرب از اساتید حرفه‌ای

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *